Prowadzisz sklep internetowy, ale Twoje wyniki nie są satysfakcjonujące?
Poznaj zespół Niszowca:
?ponad 10 lat doświadczenia w branży e-commerce
?ponad 200 start-upów sklepów internetowych w roku 2020/2021
?specjaliści z zakresu reklam na Facebooku oraz sklepów internetowych
?fachowe doradztwo w zakresie design’u stron internetowych
?optymalizacja Twoich kosztów i maksymalizacja Zysków
Czym jest audyt sklepu internetowego?
Jest to kompleksowa analiza wykonana przez naszego specjalistę elementów sklepu internetowego pod kątem sprzedaży oraz prowadzonych działań sprzedażowych z wykorzystaniem Facebook Ads.
Wynikiem sprawozdania jest raport w formie dokumentu lub konsultacji video ze specjalistą w zależności od wyboru programu, dokument zawiera szereg rekomendacji, których wprowadzenie doprowadzi do maksymalizacji konwersji.
Jak wygląda proces audytu?
1.Audyt poprzedzony jest wywiadem w formie uzupełnienia formularza przygotowanego przez analityka, dzięki niemu poznamy specyfikę Twojego sklepu.
2.Analiza ilościowa – specjalista e-commerce bada wybrane wskaźniki i dostosowuje program naprawczy.
3.Analiza jakości – sprawdzimy Twoją ścieżkę zakupu, przeanalizujemy zachowania użytkowników oraz jakość graficzną strony.
4.Raport – audyt kończy się raportem z wytycznymi, które należy wprowadzić aby podnieść skutecznie sprzedaż w Twoim sklepie, raport w formie konsultacji video w pakiecie Premium oraz raport tekstowy w programie Starter.